
تاریخچه و پیدایش برند کلینیک Clinique
کلینیک Clinique یکی از شرکت های استی لادر Estée Lauder در سال 1968 به عنوان اولین متخصص پوست ایجاد شد و نام تجاری آرایشی معتبر ایجاد کرد. ماموریت کلینیک که در حدود 140 کشور و منطقه فروخته می شود، امروز همان چیزی است که از ابتدا بوده است: ارائه با کیفیت ترین و موثرترین محصولات برای هر نوع پوست و نگرانی، ارائه محصولاتی برای مردان و زنان در هر سن و قومیت
تست آلرژی و 100% بدون بو
رویکرد سفارشی این برند و محصولات با کیفیت که همگی با دقت آزمایش شده و با آخرین علم فرموله شده اند – Clinique را به یکی از مقامات برجسته مراقبت از پوست در جهان تبدیل کرده است. تمامی محصولات آرایشی و مراقبت از پوست دارای تست آلرژی و 100% بدون عطر هستند
جوایز و افتخارات
در سال 2019، Clinique “جایزه بهترین تجربه تجارت الکترونیک را در مراسم افتتاحیه Glossy Awards اروپا دریافت کرد.
در سال 2020، کلینیک به طور علنی بازیگر بریتانیایی امیلیا کلارک را به عنوان اولین سفیر جهانی خود معرفی کرد.
اولین شرکت معتبر که در سال 1976 نیازهای مختلف مراقبت از پوست آقایان را به رسمیت شناخت و خط تولید مخصوصی برای تولید محصولات مراقبت از پوست مردان و لوازم آرایش مخصوص آقایان را راه اندازی کرد شرکت آرایشی کلینیک بود. چیزی که به بیشتر شدن مصرف کنندگان این برند کمک کرده توصیه متخصصان پوست و زیبایی برای استفاده از محصولات شرکت کلینیک است. با توجه به اینکه محصولات کلینیک در کشورهای مختلف بسته به نوع آب و هوای هر کشور و تنوع پوستی افراد در هر منطقه با فرمول های خاص همان کشور تولید میشوند در هیچ جای دنیا مشابه نیستند.
در سال 1967، مجله آمریکایی ووگ مقالهای به نام آیا میتوان پوستی عالی ایجاد کرد؟ که توسط سردبیر زیبایی کارول فیلیپس با نورمن اورنترایچ نوشته شده بود، منتشر کرد و در مورد اهمیت روتین مراقبت از پوست بحث کرد.
Evelyn Lauder، عروس استی لادر، مقاله را خواند و آن را مورد توجه استی قرار داد. هر دو کارول فیلیپس و اورنترایچ برای کمک به ایجاد نام تجاری به کار گرفته شدند و در آوریل 1968، کلینیک به عنوان اولین خط تست آلرژی در جهان که توسط متخصص پوست در خیابان ساکس در نیویورک، ایالات متحده هدایت می شد، برای اولین بار عرضه شد، با 117 محصول راه اندازی شد.
Evelyn Lauder، مدیر اجرایی Estée Lauder و عضو خانواده Lauder، نام تجاری Clinique را ایجاد کرد و خط تولید آن را توسعه داد. لادر به عنوان مدیر آموزشی برای کلینیک کار می کرد. او اولین کسی بود که کت سفید آزمایشگاهی را پوشید که اکنون توسط مشاوران کلینیک در سراسر جهان پوشیده شده است.
برند کلینیک سومین برندی بود که پس از Estée Lauder و Aramis از گروه Lauder “متولد” شد.
در سال 2008، برند کلینیک اعلام کرد که با Allergan، سازنده بوتاکس و شریک آرایشی سابق الیزابت آردن، همکاری می کند و نتیجه آن خط جدیدی به نام Clinique Medical است. این خط فقط در مطب پزشک موجود است. مجموعه پنج محصولی برای مراقبت از پوست قبل و بعد از عمل طراحی شده است و عوارضی مانند قرمزی، سفت شدن، سوزش، تحریک، تغییر رنگ، از جمله مواردی که “فرایند بهبودی را کند می کنند” را هدف قرار می دهد. در سال 2022، Clinique در Metaverse راه اندازی شد. و یک کمپین جدید NFT را منتشر کرد.
در سال 2024، کلینیک با مدرسه پزشکی ایکان نیویورک در کوه سینا همکاری کرد تا یک مرکز تحقیقات پوستی ایجاد کند.
کلینک یک کمپانی تولید کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله کرم دور چشم، کرم ضد آفتاب، کرم پودر و… در آمریکا میباشد. این برند محبوب در زمینه هایی چون تولید و توزیع عطر، لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست به ویژه آبرسان ها، فعالیت کرده و جزء برجسته ترین برند های فعال در این زمینه است. برند کلینیک برای تولید محصولات خود از پیچیده ترین و در عین حال بهترین فرمولاسیون استفاده میکند، به طوری که برای هر سلیقه یا نوع پوستی، محصولی را ارائه می دهد و همیشه بسیاری مشتاق خرید محصولات کلینیک هستند.